Måndagar är alltid måndagar..


Å på måndagar går alltid något åt H*****E!

Idag har min värld rasat.. eller nä, de har den inte alls! Nu var jag lite väl över dramatisk!
Men jag har blivit rädd-orolig-och-nervös, ställt lite nästan-krav och funderat en hel del på vad fan jag ska göra nu.. Ska jag göra en helomvändning i livet eller bara låta de flyta på.. Har jag äntligen fått den spark i arslet som jag kanske behöver eller har det bara blivit så mycket sämre...

Men så efter ett telefonsamtal så märkte jag ju att de inte vad som jag fått höra..

Tänk att allt så fort kunde bli så mycket bättre, utan att någonting direkt ändrades :D

   
                      (Hahahah Sorry.. men ibland får jag lite fnatt)


Så vad var det då i slutändan som inte var bra med den här måndagen då, efter alla om och men..

De bruna armbandet som jag beställde igår ringde de tidigare idag. De hade bara fått hem dem i svart (som var slut när jag beställde) och inga bruna, så de blir ett svart till mej istället.....
..fast om de var negativt vet jag inte... såå att... eh..

Jah, min nyckelknippa är ju fortfarande borta.. ;p


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback