Min dag..


Jaha, ännu en dag går mot sin ände...

När man ligger hemma och är sjuk är det bra att man har vänner..
För även om man inte bor hemma och kan bli ompysslad av mamma så mår man ju genast bättre om man slipper vara själv!
Så idag kom Sara och Leia förbi och höll mej lite sällskap..

 

Självklart tog vi det bara lugnt, vi drack lite kaffe och kollade på "Sex in the city" filmen.
Det är en sån där bra film som man kan se många gånger..

 
En sak som är bra med att ligga hemma hela dagen och inte gå utanför dörren är att man har tid att laga en riktig middag.. Å eftersom de är det ända jag har gjort på hela dagen så ansträngde jag mej lite extra..

 
 Köttfärssås med massa vitlök och fetaost, med spagetti till..

Det blev riktigt gott och nu är jag så pass mätt att jag knappt röra mej..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback