Morgon!


Vaknade när klockan ringde och mådde myyycket bättre (så bra man kan märka att man mår några sekunder efter man har vaknat)!
Så vände jag mej om och harklande liiiiiiite å då var den tillbaka!
Den där smärtan som känns som att man har blödande rivsår i halsen!
SUCK!

Senare, när jag väl klivit upp så märker jag ju att bara fixa frukost blir jag ju helt slut av.. så jag är hemma idag med..
SUCK (igen)!


Jag har inte tid att vara sjuk!
Jag ska ju jobba, träna och fixa min halloween kostym!
Istället så ligger jag här på soffan och snörvlar..


Nu sitter jag men en stor kopp te och tittar på  tv..

Jah, vad skulle jag annars göra :P


Kram på er



Kommentarer
Postat av: Moster S

Krya på dig!!

2009-10-28 @ 10:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback