Nu är helgen slut.. igen..


Helgen har varit jättemysig, har haft pyjamasparty med övernattning hos Sara..
Tacos, massa godis och film.. Kan det bli bättre?!


Jag som hade kommit på ett bra sätt att få in med bilder här.. Mer bilder från min vardag och inte bara inne från min lägenhet, eller de få gånger jag har med mej kameran ut.. Jag kunde ju ta bilder med mobilen och lägga ut dem, lite dålig kvallitet kanske men de är ju iaf bilder... Men icke, när jag kopplar in telefonen så finns de inga bilder! Ser iaf inga och då har jag kollar så att de finns på mobilen och minneskortet.. hittar inte heller något sätt att flytta över dem var de nu än finns.. har installerat något program tom, men inget funkar..
Så det blir fortsatt bildlöst..

Nu sitter jag i en lägenhet som det är meningen att jag skulle ha städat och massa disk som jag borde ha diskat.. Men jag har iaf gjort mat :p
Så något har jag lyckats med idag..

Ja, förutom att jag var duktig och tränade!
Jag och Sara har gett fan på att nu ska vi komma igång igen! Inga mer bortförklaringar eller sånt..
Nuuuu Jääääääävlar!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: malin

Vilket gulligt inlägg, tack =)

Ja, men konstigt nog så känns det aödrig som man vänjäer sig när någon dör, men det är livetsgång precis som du sa.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

2009-10-22 @ 21:34:41
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback