SNÖ!!


Här är det snö! Mycket snö(eller ja, för att vara 6 oktobet)!

När det är mörkt ute så är det ju lite lättare att fota de åxå, så ni kan få se att det faktiskt snöar..

 snö
 De snöar massa!
 snö
 Och mycket har redan hunnit komma!


När jag kom hem från jobbet idag så låg det ett litet gulligt paket och väntade på mej innanför dörren! I detta lilla paket låg en liten silverpåse och en fin ask och i dessa låg mina smycken:


 smycken

Man ser kanske inte så bra i detalj hur de ser ut, men de är fina och jag är jätte nöjd!
Kanske lite mycket pengar för så lite, men ibland måste man ju få skämma bort sej..
Sen så tänker man ju inte så mycket på pengar när man klickar hem saker över internet, iaf inte jag... Men när man väl har smycket, plagget eller prylen i handen så tänker man ibland att man nog inte skulle ha lagt dom pengarna om man hittade "det" i en butik på stan..
Men då brukar jag vara duktig och skicka tillbaka "de", som tur är :D
Men dessa stannar som sagt.. 

(Som ni kanske märker så har jag ett nytt bildhanteringsprogram som gör det roligare och lättare att göra collage!)

 

Kram på er

 





Kommentarer
Postat av: Tommy

Kul med snö, här är det mest regn... Fina smycken också. :D Ha det bra!

2009-10-07 @ 09:07:57
URL: http://www.vikbofoto.se
Postat av: Linda

Ser faktiskt mysigt ut med snö...



Fina smycken, var har du köpt dem?

2009-10-07 @ 17:42:37
URL: http://lindawill.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja men titta, har du fått dom nu?! Så kul. Jag får titta lite närmre på dom på måndag. Ser jättefina ut! =) Jag vill med köpa nå tjusiga smycken, men jag är rätt sämst på det!!! Kram

2009-10-09 @ 12:52:43
URL: http://veronicabsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback