Söndag..


Jaha, nu sitter här med daton i knät igen.. typisk söndag....

Funderar på att åka in till stan tidigt idag.. har ju inte så mycket att göra här hemma och inne i stan finns de mycket som borde göras.. Så varför vänta tills ikväll, bara för att få ännu en långtråkig dag här hemma och sen stressa i veckan för att hinna med allt som måste göras..

Nä nu får det vara nog..
Får som sagt se när jag kommer tillbaka till H igen..
Måste ju hit för att gå till tandis för att laga min tand som de fallit bitar ut.. Suck!

Kram på er

P.s.
Ändrade planer.. 
Nu ska jag tydligen träna på att ta av och på mina extraljus.. 
Jätte kul....
Suck... D.s.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ta av och på? Varför inte låta dom sitta kvar över vintern?

2009-10-25 @ 18:10:18
URL: http://www.vikbofoto.se
Postat av: Anonym

varför inte alltid låta dom sitta på!!!!!!!!!!!!

2009-10-25 @ 18:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback