Ja juust ja!

 

Nu är det äntligen helg! I morgon blir der fest hos Sara och Patrik, de ser jag fram emot..
Har inte varit inne i stan på en helg på väldigt länge och än mindre varit med på fest!

Förutom det vet jag inte vad det blir, tänkte gå en sväng på stan men med tanke på att massa nya affärer öppnat så väntar jag kanske till näste helg, då de förhoppningsvis är lite mindre människor.
Skulle vara trevlig med lite nya träningskläder och absolut nya träningsskor..
Sen skulle de inte vara fel med någon varm tröja nu under hösten eller kanske ett par nya byxor :D


Jag har ju helt glömt bort att visa vad jag köpte på Malta (allt har legat i väskor eller lådor och är därför liiite skrynkliga):

   Kläder
En lite längre rosa topp

  
Kläder
En grön jätte skön tröja 

                     Två svarta tröjor

     Kläder         Kläder      
 En tunn stickad och en med omlottkänsla (den är nytvättad, de är därför den set lite underlig ut...)

        Kläder
        Mjukisbyxor
  (har haft liknande förut fast röda, heelt underbara) 

  Nytt från malta
        En väska

     
Kläder
         Halsduk 

   Smycken
  En del av alla smycken 


      priit
 På flygplasten köpte jag denna vackra flaska


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback