Lördag..



Jaha, nu börjar jag slarva med bloggen igen..


Fast ärligt talat så tror jag inte att ni gått miste över så mycket..

Missuppfatta mej inte, de har hänt lika mycket som vanligt och de har funnits saker att skriva om..

Men de känns inte som att jag hade kinnat skrivit om de på ett bra sätt..

Av någon anledning har jag sen vi kom hem kännt mej.. typ lite bitter och less till å från! Jag vill inte göra de, men vem vill någonsin göra de..
Men nu så får jag så lov att rycka upp mej! Kan inte gå runt och vara bitter! Irritera mej på nästan allt och nästan alla hela tiden..

Ingen orkar med någon som är sur och gnällig!

Visst har jag kanske ibland en anlednin till det. Men eftersom jag inte kan göra något åt de omständigheterna så måste jag lära mej tänka om och inte påverkas av det!  

 

Men men, nu när jag skrivit av mej lite så kan jag ju göra ett försök att återberätta allt som jag borde ha skrivit i bloggen sen i tisdags..

 

På onsdags kvällen gick jag och Silva ner till Sara. De blev middag och fotboll.. En trevlig kväll, med mycket tjejsnack.. Men fotbollen var ju, som många vet, en besvikelse!

 

Sen på torsdag så fick jag besök, förutom att äta gott så hann vi även med bus(hundar) och promenader..

 

 

Igår åkte jag och Silva hem till H efter jobbet.. Mamma och pappa kommer tyvärr inte hem som planerat i helgen, så Silva ska bo med mej även nästa vecka. Så jag åkte hem för att hämta mer hundmat(som tyvärr var slut) och för att byta till en större bil, så att jag kan använda hundburen bättre..

På kvällen åkte jag och hämtade Veronica för hon och jag skulle ha en spontan tjejkväll :D Å de blev det! Hahahaha

Vi åkte och hyrde en film, men den såg vi aldrig.. Utan de blev lite (läs mycket) gott att dricka, musik och masssssa tjejsnack! Precis som en tjejkväll ska vara! De var en väldigt rolig kväll!

 

Idag har jag börjat dagen med att kolla på film och slappa i soffan.. Sen har jag varit hem till Veronica och kollat på filmen som vi hyrde, när jag kom hem har jag bara städat lite och tagit det lugnt..

 

Nu sitter jag här hemma i soffan igen och väntar på att något ska hända..

Ja, sitta och bara vänta är ju en bra början till att försöka att sluta vara bitter…………………

 

 

:p

 

 

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback