Tisdag


Hej igen.. ja, jag vet.. de var ju typ 4 dagar sen!
Men de är ju bättre än inget..

Sen sist har jag: jobbat, promenerat och sovit.. Känns de iaf som..

Har inte orkat med mycket när jag kommer hem från dagarna, men har man vovve så måste man ju ge sej ut i alla fall... 

Anledningen till min bitterhet kan nog kanske ha försvunnit nu, inte för att de gör saken bättre utan snarare tvärt om.. Men jag vet inte riktigt, sitter mest bara här som ett stort j***a frågetecken och jag har ingen aning om vad jag ska göra! De finns några olika val, men inget är de känns som ett bra alternativ..  
Ja jag vet, ni fattar inte så mycket..  
Men ibland bloggar jag faktiskt mer för min egen skull, än för er.. Ledsen, men de är sanningen..  Jag började ju skriva för att få skriva av mej, även om jag håller de absolut privata privat.. 
Samtidigt vill jag ju att ni ska fortsätta läsa, nu låter det som att ni är så jätte många.. Men jag har inget storhets vansinne! Mer "er" så menar jag faktiska dom som läser här ibland, även om ni inte alltid är så många... Men iaf, jag försöker iaf att hålla dessa kryptiska inläggen så korta och få som möjligt..

Iaf tillbaka till min/vår vardag.. För jag har ju som sagt en inneboende hos mej just nu som tar upp mycket av min tid och energi, men hon är så underbar att de inte gör mej något..

Nu när hon varit inne i stan några gånger så tyckte jag det var dags att hon fick börja träffa andra hundar, för de finns ju en hel del sånna här..

Så i torsdags var det som sagt bus här hemma, han inte ta så många bilder innan batteriet tog slut.. Men en busbild fick jag iaf: 
 Buus

Lite jobbigt tyckte hon nog att de bar med allt skällande, men de lugnade ju ner sen när de fick tag på en leksak..


Men sen har hon fått en ny kompis: 
 Leia 
  Leia

För igår var hon juh hos "dagmatte"(Sara), och där blev det mycket bus kan jag lova..
Har snott lite bilder från Sara och Malin, men de finns fler.. Men de kommer ju fler inlägg ;p 


 Saras
Här han tjejerna varit nere och badat lite...


 Silva
  Fin bild på Silva när de är ute på bryggan! 




Nu är det dag för en kvälls prommenad..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Tommy

Söta hundar. :D

2009-09-20 @ 09:16:13
URL: http://www.vikbofoto.se
Postat av: Sara

Nu är det en vecka sedan ;)

2009-09-22 @ 23:00:55
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback