Söndag..


Hade en jätte trevlig kväll hos Sara och Partik..
Vi drack, vi spelade spel och vi skrattade!

Som vanligt så har jag ju inte någon egen kamera med mej så jag har "lånat" en bild av Sara:

 Fest
 Tjejfest? (Nää då, killarna gömde sej i köket)


Vaknade i morse, pigg och inte alls bakis som tur var!
Vid 12 ringde Veronica och berättade att hon låg på akuten! Hon undrade om jag hade en mobilladdare hon kunde få låna.. Så jag klädde på mej och sprang bort till sjukhuset, hade ingen aning om vad som hade hänt..
När jag kom dit visade det sej att de var hennes rygg som hade blivit värre, jobbigt när kroppen inte vill fungera som den ska..
Efter att hon hade fått en undersökning och lite värktabletter så fick hon lämna sjukhuset. 
Så vi gick hem till mej och har haft en mysig kväll framför en hälig söndags tv-tablå med snabbmat.
Det gjorde vi ända tills hennes kille kom in och hämtade henne när hon hade vilat upp ryggen nog mycket så att hon kunde sitta (nästan smärtfritt, tror jag).

Bjuder på en bild som jag tog på Veronica nu ikväll (samma som finns på hennes blogg):

 Veronica
 Ser det inte mysigt ut så säg :D



Men nu ska jag förbereda mej för ännu en arbetsvecka..

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha lurad ;)

2009-09-29 @ 18:56:18
Postat av: malin

Hehe, vad säger du?

Det är ju skitsnygga bilder på oss ju ;)

2009-10-03 @ 06:21:45
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback