Sorry


Jaja, jag har tänkt hela veckan att jag ska...
Men som så mycket annat har det inte blivit av...

Nu sitter jag iaf här och tänkte visa lite av de jag köpte i helgen.
Jag, Veronica och hennes bror åkte nämligen till Sundsvall på en liten shoppingtur..
De var mest Veronica som skulle köpa saker till huset, men man tackar ju inte nej till shopping..
Även om man inte direkt har råd med det :p

Jag hittade iaf två par skor
Ett par höga stövlar, men eftersom de är ryckiga så kan man hasa ner dem lite så att de blir lägre:
 Nya
Ett par låga, mysiga skor med lite toffel känsla:
 nya
Och två armband, varav ett som jag nog måste försöka korta av lite...
 Armband (har handen öppen det är därför den ser så konstig ut)

Förutom detta köpte jag lite smått och gott till lägenheten, lite förvaring och sånt..
Inget som är så roligt att visa här..


Idag har jag varit hemma från jobbet.. Jag har sovit dåligt den senaste veck och inte heller ätit så bra, så i morse vaknade jag med världens huvudvärk!
Så jag ringde jobbet, smsade lite med sara (som tydligen var morgonpigg), sen vände jag mej om och sov några timmar till..
Ända tills min telefon började ringa och inte ville sluta ( ;P )
De var iaf Vickan som undrade om jag inte ville komma ner och äta lite frulle.. Nybakade scones!
Eftersom mitt kylskåp var helt tomt och huvudvärken nästan hade släppt, så blev jag bara glad..
Klädde på mej, gick ut i kylan och ner till Vickan.
Efter att vi ätit de otroligt goda sconesen gick vi en liten promenad och de var precis vad jag behövde!

När jag kom hem igen så hoppade jag in i bilen och åkte å handlade lite..
Ville passa på medans jag inte hade så ont i huvudet, för jag kände att värken inte var långt borta..
Så jag åkte iaf på de nyöppnade ICA Maxi!
Dit kommer jag åka fler ggr..
Handlade ju alltid på Maxi när jag bodde i Norrköping och jag har faktiskt saknat de lite, att ha allt på samma ställe och så mycket av allt...

Hittade lite roliga saker även där:
 Från Maxi   Från Maxi

Men eftersom jag som vanligt glömmer att köpa massa saker så sprang jag ner på stan en snabbig och passade på att köra något som jag behövt och borde ha köpt för länge sen!!:

 Ääänltiiigen!


Oj, detta blev ju ett lite längre inlägg än jag hade tänkte mej..
Hade ju myycket mer saker som jag vill skriva om..
Men de får jag spara tills i morgon då, så inte inlägget blir för lånt för er att orka läsa..

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Super fina skor! Du borde ha dom höga stövlarna på lördag. Hoppas du känner dig bättre nu. Kram

2009-09-23 @ 20:10:08
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/
Postat av: Tommy

Nu är det Citygross som gäller i Norrköping. :D

2009-09-24 @ 08:39:06
URL: http://www.vikbofoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback