Tisdag


Jaha, då har jag jobbat i hela två dagar! Å jag är helt slut!
Men de kan ju åxå bero på att jag kliver upp kvart över fem på mornarna för att gå en promenad med sötnosen.. Sen att jag inte kommer isäng på källarna! Är fortfarande lite inställd på semestertider..

Förutom att jobba så har jag inte gjort så mycket mer idag.. Städat, iof så är de ju något..

För i morgon ska jag få middags besök, några av tjejerna kommer hit för att äta och kolla på fotboll..
Malta-Sverige!!! ojojoj.. spääääännande..
Tänk Saras bror som faktiskt kommer att vara där..
Inte för att de kommer bli så jätte spännande, för tydligen tror alla att vi kommer vinna lätt (men man vet ju aldrig).
Utan mer bara för att se Sverige spela på nära håll och för att inte tala om att de är på Malta..
Längtar redan tillbaka..
Förutom människorna här hemma så är de inte mycket att komma hem till! Regn och kyyyla..




Fast hösten har ju sin charm..


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback