Jag borde...


.. skämmas ;)
Men jag har hat en hel del för mej sen jag kom hem och har inte haft tid eller inspiration till att blogga..

De första jag gjorde när jag vaknade i morse var att knycka Alex fån farfar(min pappa) och myste lite med honom innan det var dags att äta frukost.. Lite senare, efter att han fått på sej dagens outfit(sååå söt) så fick jag hålla honom ända tills det var dags för dem att åka! Han är så söt och han somnade meddans jag bar runt på honom, så underbart..
I morgon så är det dags ör hans dop! Inte ofta jag går på sånna, men det kommer nog bli trevligt! Alltid kul när man får träffa släkten..

Något som jag har missat att skriva om här i bloggen är att vi har bokat en ny resa till solen :D
I Juni åker vi, 6 tjejer, till Portugal! Det ska bli så underbart!

Allt är underbart nu som ni kanske märker :p
Det känns att det är vår! Bara att solen tittar fram lite då och då gör mej så mycket piggare och gladare!

Förutom det har jag, shoppat, tränat(iaf liiite) och träffat vänner..

Tänkte bjuda på lite semesterbilder men när jag gick igenom dem så insåg jag att jag inte tog så många bilder, nästan bara solnedgångar.. Sen några bilder vid polen, men eftersom jag inte gillar någ människor lägger ut sånna bilder på mej så tänker inte jag göra det på någon annan heller..

Så det blir ännu en solnedgång :p






Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback