Gaaaah!


Ikväll är det dags för grillning med skolan..
Jag och Emma har bestämt att vi ska gå dit tillsammans.. Vi ska ha med oss lite korv och bröd, så vi inte ser helt fåniga ut vid grillningen ;) Men jag vet inte alls vad jag ska förvänta mej, kommer många gå dit eller är det bara några få? kommer vi få träffa klasserna eller ska vi vara alla tillsammans?! är det bara för alla nya elever som börjar, eller är det kanske för alla elever som går på skolan?!

Fattar ni att jag börjar skolan i morgon?! I MORGON?!
Jag kan inte riktigt fatta det! Jag börjar helt ärligt bli lite nervös..
Men det gå nog bra, hoppas bara att det är massa roligt folk i min klass :D


Min nya skola :D

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback