Grillkväll


Nja, jag vet inte om man kan kalla det grillkväll, iaf inte för min del..
Vi gick upp på området där folk satt lite utspridda och väntade. Efter ett tag ropade några ut i megafon att de fanns fotbollar, frisbi och brännbolls grejer för de som ville sätta igång med aktiviteter. Ville man inte de så fick man gå runt och prata med folk..
Dom tog fram en grill och hällde upp en halv påse grillkol, detta skulle alltså räcka till typ 40-50 pers..
Jag och Emma hittade några av hennes klasskompisar och spelade lite frisbi, sen ville några av tjejerna spela brännboll istället och vi satte oss och tittade på..
Efter ett tag så frös vi så mycket att vi gick och ställde oss vid grillen där alla bara stod och värmde sej..
De var nog inte stå illa som och tråkigt som jag får det att låta, men jag var trött, kall och snorig! Så jag gick iaf hem!

Men nu har jag iaf hittat mitt schema! Så jag vet vad jag kommer att göra i veckan och nu känns det mycket bättre! :D


Nu är det filmdags!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Lycka till på första skoldagen. Ser fram emot att läsa om det sen =) Pöss

2010-08-30 @ 06:07:01
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback