Hej hej


Nu är förhoppningsvis min sommar-blogg-torka över och ni får lite mer att läsa här..
Men jag lovar som vanligt inget :p

Tänk om jag kunde vara lika duktig som jag var i början, då bloggade jag ju minst en gång om dagen! Men något sånt ska vi nog inte äns hoppas på... Men om ni har tur så dyker det nog upp något mer idag iaf, eftersom jag har så mycket tid och det är bra för att jag ska komma igång lite igen...


Just nu sitter jag på "hemlig ort", har gömt undan mej själv idag.. Ska bara mysa, må bra och ta hand om mej själv! Men jag ska även göra lite nytta när jag ändå har så mycket tid för mej själv..

Har ju lite att planera inför framtiden.. Har ju vetat ganska länge att jag ska börja plugga, men inte velat skriva det här av olika anledningar..
Vissa kanske är förvånade över att det blev Östersund och sanningen är att de var mitt tredjehandsval och att jag inte kom in på det andra skolorna..
Men de gör mej inget just nu! Det betyder att jag har min familj och mina vänner nära till hands! Vem vet, kanske söker till någon av de andra skolorna sen och se ifall jag kan byta efter jag har gått någon termin.. Men som sagt så är det inget jag har bestämt mej för än...
Men en bra sak är att jag just nu iaf slipper allt stök kring flytten, missförstå mej inte jag gillar att flytta! Men de är ju ändå mycket stök, ska man sälja bilen? Ska man säga upp lägenheten eller hyra ut den? Å sen de stora problemet, vart ska man bo?! Studentstäder är ju inte direkt kända för att ha bra med lägenheter, så då hade det blivit korridor och de hade medför ännu ett problem: Vad ska jag göra av alla mina möbler?! Allt hade ju löst sig, självklart!
Men nu slipper jag ju fundera på det.. Iaf på minst ett halvår ;)
Men nog om det..

Nu är det så mycket text så ingen har vel orkat läsa allt..  Så nu får det vara nog

Men när kommer iaf en lite del av det jag gort under denna roliga sommar, i bilder!




Kram på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback