Hemma igen efter en lång kall dag


Idag har vi haft massa roligt för oss..
Vi började på skolan med vår första föreläsning, ganska intressant som tur är!

Efter det hämtade våra faddrar upp oss och vi delades in i tre grupper som sen fick en lista med uppdrag..
Denna gång var det inte kvittosamling utan mer fotografi samling och lite annat, däremellan så fick vi ha stopp hemma hos faddrarna där de man samlade ytterligare poäng genom att dricka alkohol.. Självkart var det så shots, cider och öl som man fick dricka... Allt de som jag inte tål! Jag fick i mej tre shots innan magen sa helt ifrån. Blev även bjuden på rött vin hos en av faddrarna, men eftersom de inte gav poäng så kändes de ju ganska meningslöst eftersom jag ändå inte tycker att de är gott :( De är så tråkigt, de andra dom tjatade och tjatade, jag förklarade och förklarade.. Men men, det tråkiga är ju bara att nu ser de mej lite som den tråkiga i gruppen, men jag får vel visa dem en annan gång att jag kan vara rolig jag med :P

Men efter ett tag så droppade de flesta av, så då var de jag(nykter) och massa onyktra personer.. Så då kände jag mej alldeles för tråkig, så jag gick hem...

Tyvärr så glömde jag ju kameran hemma, annars hade ni nog kunnat få se många roliga bilder :D

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback