Jaha


ojojoj

Jag undrar om detta är min nya vardag..

Om jag kommer att få kliva upp kl 08.00 (jaja 08.30 blev det idag, men de är ju faktiskt första dagen), dricka en kopp kaffe medans jag bloggar och sen hinna gå på gymmet innan min dag börjar?Jag vet att jag kommer nog börja 08.15 vissa dagar, men kanske inte alla..

Känns konstigt att jag ska börja så sent, under de senaste 2,5 åren så har jag varit sen om jag kommer den tiden! Visst vi har/hade flex.. Men mitt mål och den vanliga tiden för mej att komma till jobbet var innan 07.30, visst det är bara 45 minuter. Men det gör stooor skillnad, iaf för mej! Sen så är det ju så mycket skönare och lättare att träna från morgonen, sen blir man ju så mycket piggare under dagen :D
Jag är så nyfiken på hur mitt schema kommer att se ut!

Idag och i morgon ska jag försöka få så mycket som möjligt gjort så jag får en lugn och skön helg!
Den städning som jag skrev upp att jag skulle göra för några dagar sen blev ju inte riktigt av, fick lite roligare saker att göra.. Men nu har jag ingen ursäkt att inte göra det!
Sen ska jag även ner på stan och springa lite ärenden, lite som sak fixas innan man börjar plugga!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback