Måndag kväll


Nu sitter jag här och har precis ätit min middag.. Ja, jag vet att det är lite sent! Men det blir lätt så för mej, i vanliga fall så skulle de inte ha blivit någon middag alls utan bara lite kvällsfika.. Så sen middag är ju iaf bättre än inget :p

Det blev iaf Tacopaj:


Den ser kanske inte så aptitlig ut, men den var riktigt goood!

Men nu har jag iaf mat kvar till några matlådor och det är ju inte helt fel :D
Förutom att laga massa dog mat och jobbat, så har jag även varit ute på en lång härlig promenad.. Det är så skönt väder ute nu, inte för varmt och inte heller kallt.. Perfekt för mina promenader!

Men idag jobbade jag som sagt min sista måndag på länge, mitt sista måndagsmöte, min sista vanliga heldag(på de kontoret, är på ett annat i morgon)..
För nästa gång jag åker dit är min absolut sista dag, då ska jag bara plocka ihop mina saker, avsluta de jag har kvar då och sen bara göra lättare arbetsuppgifter..
Sen ska vi avsluta dagen med tårta tillsammans med hela enheten :D

De kommer låta lite såhär de sista dagarna.. Men ni får ha lite överseende med det. Det känns lite konstigt, jag har jobbat där i snart tre år och nu ska jag bara jobba två dagar till....

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback