Min sista dag!


Idag var alltså min sista dag på jobbet! MIN SISTA DAG PÅ JOBBET!
Jag kan inte fatta de! Eller jag har inte fattat det, de är nog därför jag inte känner av det så mycket än..
Min kropp än inställd på att gå tillbaka i morgon och fortsätta som vanligt.. Å min kropp är absolut inte inställd på att böja plugga om 4 dagar.. 4 DAGAR?! ojojoj

Men vi slutade dagen fint, med tårta och presenter! Snälla arbetskollegor jag har... hade?!
Nä, nu ska jag inte vara sån.. Jag kommer säkert att få jobba lov och så, sen är jag ju faktiskt bara tjänstledig!
Jag har ju inte slutat... Men som det är just nu så är det ju inte bestämt att jag ska komma tillbaka, iaf inte på tre år... (Ja, Isabell man kan skriva iaf ;p)

Jag hann inte ta kort på tårtorna innan vi började äta, men här ser ni iaf hur dom ser ute efter vi var färdiga :D


Taaadaaaa!



Sen min fiina present! Tack tack!


Nu ska jag vila lite och sen göra mej klar för att åka på kalas!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback