Paaarty


Igår kväll var som sagt fest! Första gången på länge som jag festade med tjejerna, de var trevligt.
 
Vi började kvällen med middag och Malin bjöd på fondue, de var någon slags rödvinsbuljong och jätte gott!
Man blev så behagligt mätt på det, inte som när man får en full tallrik med mat framför sej.. Då kastar man ju bara i sej och känner inte förrän de är försten att man är mätt ;) Nu satt vi istället och väntande, meddans  man istället åt lite av tillbehören. Det är ju de man ska  lära sej, att äta långsammare så man känner när man är mätt och sluta äta då..

 



Malin hade gjort så fint
                                                                              Två av min fina tjejer!

Fick ingen bild på Malin, men hon var där hon med ;)

Efter maten fortsatte festen, lite fler människor kom och de slutade med att vi gick på G3..
Jag, Sara och Karita valde att gå in till stan istället för att åka taxi med de andra.. 
Det är väldigt skönt att gå ner maten och alkoholen, andas lite frisk luft och få prata lite innan man går in på krogen..
Resten av kvällen spenderade jag och Sara mest på danskgolvet, alltid kul att dansa :D

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Karita

Ja tack för i lördags förresten, har glömt att tacka innan! Det var riktigt kul att få festa med favvotjejerna igen =) Nu blire uppehåll =P

2010-08-30 @ 06:04:19
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback