Skolan!


Fy fan va kul! Jag har knappt börjat och ändå är jag riktigt taggad!
Vi har massa roliga aktiviteter planerade, både med skolans studentkår och med vår faddrar!
Dagarna i typ tre veckor framöver är helt fullbokade av lekar, tävlingar, fester, middagar och massa annat!
Jag ska försöka vara lika duktig med att uppdatera här i bloggen, men de kan hända att jag inte kommer att ha allt för mycket tid över..

Idag har vi iaf sprungit runt på stan och haft kvittosamling, då skulle vi samla in lite olika kvitton på roliga saker. Ikväll ska vi träffas på krogen och redovisa vårat resultat!

Men nu ska jag springa ner på stan och köpa en bok till kursen som börjar i morgon.
Sen  blir det att kasta i mej middag och göra mej klar för första festkvällen ;)

Kram på er

(jag vet bildlösa inlägg, men det är ju bättre än inget inlägg iaf ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback