Söndag


Vaknade i ett mörkt sovrum och kände mej lite förvirrad, kunde inte bestämma mej om jag trodde de var mitt i natten eller om de hade blivit morgon och när jag sträckte mej efter mobilen så märker jag att den har dött under natten.. Så jag öppnar dörren och solen skiner upp hela mitt kök, så det är allstå morgon.. Jag hämtar mobilladdaren och får igång telefonen så ser jag att de är inte bara morgon, utan kl är 11.20.... Jag har alltså sovit liite längre än vad jag hade tänkt.. Men det kanske behövdes, min kropp behövde nog några timmars extra sömn.. 

Tyvärr så överlevde min halsont och nu är jag även snuvig :(

Ska nog prova mammas dunderkur sen, för jag har ingen lust att vara sjuk nu när skolan börjar :( Sen vill jag ju även kunna träna och komma igång ordentligt igen! Jag har ju kommit igång bra med mina promenader, men jag skulle som sagt komma igång på gymmet igen åxå!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Kroppen brukar ju säga till när den behöver sova och är du sjuk så ere såklart att det är befogat att sova till halv tolv =)

2010-08-30 @ 06:05:52
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback