Söndag


Nu är det tredje dagen som jag har ont i huvudet! Fattar inte varför!
Dricker massa vatten, äter hela tiden(!) och har även två fönster i lägenheten medans jag sover så jag får in ordentligt med syre, men ändå så vaknar jag upp med jätte ont i huvudet!
Dagen blir ju förstörn av det, för även om huvudvärken går över efter några timmar så är man ju så "mosig" resten av dag.. Uvva, nog om det!

Men idag är det söndag å jag SKA städa...................
Jag ska börja höst-rensa överallt, kläder, papper, smink, smycken, skor och prylar! Men jag ska börja med en ritig storstädning... Så får jag se hur långt jag hinner med det andra, hinner nog inte allt idag...

Jag ska börja med:
* Diska
* Rensa kylen och slänga massa annat
* Damma/torka
* Damsuga
* Torka golv
 
Jag börjar med det så får jag se vad jag hinner med sen...

Men först en kopp kaffe till :D



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback