Tisdag


Jag är så trätt idag! Skulle lätt kunna gå och lägga mej nu på en gång.. sitter faktiskt och funderar på det, helt seriöst! Fattar inte riktigt varför heller.. Jag har jobbat och sen tränat, visst jag hade(som vanligt) ont i huvudet när jag vaknade i morse och de tar ju på krafterna.. Men inte såhär mycket!
Tur att jag har två dagar semester nu innan helgen så jag har chansen att vila upp mej lite..

Fast ändå så har jag en hel del jag skulle vilja hinna med innan jag börjar skolan..
Men jag hinner de jag hinner och allt annat får jag ta sen! Ingen ide att stressa, inget blir ju bättre av det..


Idag var iaf min sista heldag på jobbet, min sista dag på kontoret inne i stan.. Så jag tog med mej mina kaffekoppar och mina tofflor när jag gick.. Nu kommer jag inte att gå tillbaka dit på länge! Eller om jag inte går upp och snikar en kopp kaffe någon dag, bara för att hälsa på lite( å få gratis kaffe ;p)

På tal om kaffe så ska jag nog ta mej en kopp koffeinfritt nu.. Sen ska jag sätta mej och beställa lite kurslitteratur..


Skulle inte sitta fel med dessa nu..


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback