Torsdag


Då var min torsdag snart över.. Min första dag på min minisemester på två dagar.. Min första dag efter jag "slutat" på jobbet.. Men första dag på resten av mitt liv (oj, vad djup jag kan vara då ;P)

Så vad har jag fått gjort? Massor! Jag har städat heeeela dagen! 
Men om någon skulle komma in nu skulle dom nog inte se det.. Det är ju nästan stökigare än när jag började, men bara nästan..
Fattar inte vad som är med mej, fastän jag har städat hela dagen men ändå bara hunnit med köket och vardagsrummet! Å jag är inte äns klar! När jag väl började så hittade jag så många ställen att städa på, jag har torkat lister och lampor, kollat igenom och sorterat högar med papper, skurat skåp både på insidan och utsidan, skurat spisen och kylen! Ja, överallt!
Nu har jag bara lite disk kvar, saker att plocka undan och sen golvet.. Men min tanke var ju att hinna med hela lägenheten och de bara på förmiddagen, bara plocka undan lite, damma och sen dammsuga!
Så i morgon så fortsätter jag med hallen, toan och sovrummet..
Det kommer nog ta sin tid eftersom jag vill gå igenom garderoben och rensa bort sånt som jag inte använder..
Sen hade jag även skapa lite ordning och reda balnd alla mina saker, städa bort allt onödigt, så det blir lättare att hålla ordning sen..

Men jag måste även ner på stan, eftersom jag inte tog mej ner idag så har jag ju en del som ska köpas..

Nog om mina tråkiga måsten idag!


Nu ska jag fortsätta mysa i soffan och äta lite mer popcorn :D

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback