Dan före dan före dan före dopparedan!


Nu är det inte alls långt kvar till julafton! Och jag har ingen julkänsla ALLS! Jätte jobbigt, även om jag inte brukar känns då mycket inför julen så brukar jag ändå känna något.. Som de känns just nu kan det lika gärna vara mitten på november.. Förhoppningsvis så blir det bättre när jag kommer hem till H, där det är lite mer pynt och stämning..

Jag har alla iaf julklapparna klara, bara inslagningen kvar.. De som jag i vanliga fall tycker är de roligaste, men i år så känns det bara som ännu en sak jag måste hinna med...

        

Nä, nu får jag ta och sluta! Detta inlägg låter ju bara deppigt! Men det är jag inte alls! Tycker de bara är lite tråkigt att julkänslan försvinner lite mer med varje år.. Men de är vel så när man blir vuxen...

För övrigt så hade jag min sista föreläsning i kursen marknadsföring.. Tråkigt, för detta är en riktigt intressant kurs! Men en riktigt bra lärare.. Nu är det bara redovisning av vårat grupparbete (som vi jobbar på för fullt med), en liten genomgång innan tentan och slutligen tentan! Så ingen jullov för mej :p


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback