Dröm bil!


Nu ska jag snart åka och hämta brorsonen...Men medans jag väntar så har jag suttit och surfat runt lite samtidigt som jag pratat med pappa.. Och nu har jag hittat min drömbil(iaf just nu :P)!!

Citroen Revolite!



                                                Snygg färg och cool design, tycker jag!
 


                                                 Snygg dubbeldörr och stoor taklucka!



                                                    Bara så jäkla snygg! Ser så skön ut!



                                                          Bättre bild på baksätet!

Visst är den fiiiin!  :D
Ibland är det ju synd att man inte är snuskigt rik :P


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback