Fredag!


Skönt med helg! Eller ja, de hade ju varit de om de inte var för den F%#£$¤¤$@E tentan!

I eftermiddag åker jag med E och V in till stan, H är redan där.. Så i morgon så ska jag (intensiv) plugga fram till kl14, medans de andra julshoppar och efter det blir det bio för mej och V!
Känns sådär att återvända till parasiten, men som de låter nu så kommer vi ju inte bli av med den än på några månader så då är de vel bara att vänja sej :S
Men jag ska iaf försöka lura parasiten lite och göra det mycket lättare för mej genom att fixa mat här hemma att ta med :) Ska även ta med massa gott friskt parasitfritt vatten!

Sen ikväll ska jag och H försöka oss på något som jag själv aldrig har provat eller äns sett göras någon gång..
Baka rullrån! Om vi hittar allt som behövs till det dvs..
Gillar faktiskt rullrån bättre än vanliga och eftersom de varken finns rätt spis här hemma eller uppe hos bror så passar vi på när vi ändå är inne i stan!
Önska oss lycka till ;p 


            
                                                       Men nu åter till böckerna...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback