Less


Nu tar jag en liten pluggpaus! Bara min 1000000000 för idag! Oki, jag har inte alls tagit många pauser, men de känns som så bara för att jag inte kommer någonstans.. Jag kan bara inte koncentrera mej! Förstår inte var det är för fel!! 

Sen märkte jag meddans jag pratade med en klasskamrat att jag har missuppfattat uppbyggnaden av tentan.. Eftersom jag vet att jag inte kommer hinna lära mej allt jag behöver så har jag koncentrerat mej på den del, som jag trodde, var större delen av tentan.. Men nu visar det sig att de var tvärt om, de jag inte alls har lärt mej kommer att utgöra största delen av tentan!
Ointressant för vissa av er, men jag antar att ni kan förstå hur less jag är och varför de känns sådär lagom onödigt att fortsätta plugga..
Men skam den som ger sej! Ju mer jag pluggar nu desto mindre måste jag ju läsa till omtentan ;P

Under en av mina pluggpauser så åkte jag och pappa upp till Hoo där mamma och en vän till henne bakade tunnbröd.. Skönt att få komma ut lite och även att få smaka lite på årets tunnbröd :D Riktigt gott var det!

Nu är det snart middag och jag ska nog försöka plugga lite mer innan dess, om det går...

                         
                                                                  (google.se)

Fast helst skulle jag nog vilja gå ut på en promenad med vovven och bara njuta av att de faktiskt är andra advent (även om jag har svårt att tro det :P)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback