Lucia!


Idag är det lucia, även fast jag inte alls märkt något av det.. Funderar på att gå och köpa något gott fika sen, bara fira just för firandes skull ;)

                           
  


I helgen har jag varit i Stockholm, vi åkte ner i fredags eftermiddag och kom då fram ganska sent. Lördagen spendera vi till större delen hemma hos min bror och bara myste! Vi hann även med en sväng på en galleria, men jag hittade inte direkt så mycket! På söndag var det kalas, då min söta lilla brorson fyllde 1! Vi blev ganska många och de var riktigt trevligt..

Vi kom hem ganska sent igår och det känns idag! Men jag har mycket att göra och måste komma igång!
Har varit på föreläsning och efter de träffades min "studiegrupp" som tillsammans ska göra ett arbete nu under de kommande veckorna.. De är ju helt galet hur mycket vi ska hinna med nu dagarna innan jul eftersom i mellandagarna så kommer de vara svårt att komma i kontakt med företag och alla har ju så mycket att göra!
Men det kommer nog att gå bra!

Nu är det dags för mej att gå iväg och hämta ut lite julklappar, sen skulle jag behöva städa och även hinna handla!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Vickan

Man kan handla julklappar i umeå med:)

2010-12-15 @ 00:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback