ojdå..


De är visst fyra dagar sen jag skrev, de trodde jag ínte! Kanske två, men de bevisar ju hur fort de senaste dagarna faktiskt gått!

Tentan är avklarad och till min förvåning så tror jag att jag har klarat den! Den var inte alls så svår som jag trodde att den skulle vara! Nu har vi även hunnit börja på en ny kurs Marknadsföring, verkar riktigt intressant! Och de behövs nu när man ska plugga under julhelgen, ska man offra mystid med familjen så är det ju en fördel att de man läser är intressant!

Förutom de så har jag inte så mycket att berätta, ska på en liten resa i helgen.. Så ännu en gång så slipper jag parasitvattnet även om de bara är för någon dag :P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Karita

Men vad dåligt att dom lägger en kurs över en julhelg! huva! :(

2010-12-13 @ 06:57:37
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback