Onsdag


Igår så åkte jag hem efter föreläsningen, så skönt att komma hem när de var några veckor sen sist.. Silva blev även riktigt glad och de gör ju bara de hela mycket roligare!    

                    helgmys          
                     Bjuder på en gammal bild av sötnosen(hon ser typ likadan ut nu ;p)..

Idag har jag bara suttit och pluggat större delen av dagen och det är skönt att äntligen börja få någonting gjort! Hoppas bara jag hinner ta igen allt som jag borde ha gjort...

Till middag idag gjorde jag kyckling i lergryta och ris till, jätte gott blev det! Det är så mycket roligare att laga mat när det är fler som ska äta!
Men jag tog ingen bild, kom inte på det förräns efter vi ätit klart!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback