Plugg med elitgruppen


Nu har jag suttit större delen av dagen hemma hos Fanny i hennes mysiga lägenhet och pluggat.. De går ganska bra och vi tar oss sakta framåt, de är lite svårt att veta vad man ska göra och vilka delar vi ska böja med.. Men det kommer (förhoppningsvis) bli riktigt bra i slutändan! Vi kommer lätt att få A ;)

En bra sak med att sitta hemma hos någon och inte sitta på skolan är att fikat är så mycket godare! Patrik köpte med sej krämbullar till "frukost", medans Fanny fixade varm choklad med grädde och till det bjöd hon på lussebullar! Riktigt lyxigt!
            
                    
                                Bild tagen med mobilen(därav den dåliga upplösningen)

Nu spelar jag massa julmusik på hög volym och ska börja slå in lite julklappar! Banne mej om jag inte ska kunna få lite julkänsla iaf!

När det är klart ska jag packa in allt i bilen och åka till H!
Härligt med några dagar ledigt, för de ska jag verkligen försöka ha!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, lätt att vi får ett A, vi är ju elitgruppen ju;)

2010-12-22 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback