söndag


Det blev tyvärr ingen Umeå resa då vädergudarna inte alls var på våran sida!
Riktigt tråkigt då vi planerade detta redan i oktober och jag har verkligen sett fram emot det länge! Ville ju ha en helg med Vickan och en weekend från stan..
 
Men istället blev de en lugn fredag med pizza och en lång promenad. Och en mindre lugn lördag.. :p
Jag mötte upp tjejerna på stan, vi köpte med oss mat och gick hem till mej.. De var riktigt trevlig, vi drack vin och bara pratade... Sen började vi med drinkar och då spårade de ur lite..
Hahaha, tänk om man hade haft hela kvällen på film! Kunnat få se allt som hände och allt som sagts, i nyktert tillstånd..

Idag har jag iaf mått som jag förtjänat och inte gjort mycket alls.. Känns lite som en "bortkastad" dag, men ibland kan de vara skönt att bara inte göra någonting utan bara få slappa en heeel dag...

En sak som vi gjorde i fredags innan vi bestämde oss för att inte åka till Umeå var att stannade på elgiganten och hämtade ut min kamera :D
Så nu kan jag börja ta mer bilder igen! Skönt för de är lite tråkigt att blogga utan bilder...



Kram på er
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback