Söndag


Nu har jag äntligen gått in i tenta-plugg-mode och sitter från morgon till kväll framför böckerna!
Synd bara att jag tror att de är lite för sent, bara 3 dagar kvar till tentan!
Idag räknar jag med att vara klar med det första momentet - gå igenom boken.. Yey, då är jag bara på samma ställe som alla mina klasskompisar var för typ en vecka sen!
Men även om jag inte tror att jag hinner ta igen allt så ska jag ändå försöka!

Under dessa tre dagar ska jag åxå trycka in massa matlagning så att jag kan fylla upp frysen hemma med matlådor och på så vis slipper laga så mycket mat inne i parasit-vatten- stan ;)
Inte för att jag tror att jag kommer slippa de helt, men iaf lite, underlätta de två veckorna som är kvar innan jag åker hem i jul...

På tal om parasit så åkte vi aldrig till stan i fredags, H blev dålig precis innan hon skulle åka in! Som tur är var det nog inte parasiten som hon misstänkte..
Så då bestämde de sej för att åka till Sundsvall istället, jag ville så gärna följa med eftersom de nu låter som att de inte blir något tripp till sthm nästa helg.. Men en heldag kände jag inte att jag kunde ta från pluggandet, så de fick åka utan mej...
Det hade ju varit en annan sak om vi åkte till stan för då kunde jag ha suttit hemma i lägenheten fram tills bion började och då bara vara borta ca 2 timmar, istället fick bror följa med V på bio...
    
                        Jag som äääälskar bio :(

Tänkte först om jag kanske kunde sätta mej på något fik och plugga, men jag gissar att de inte hade varit så lugnt och fridfullt nu under julshoppingen :p

Idag så är mamma och bakar tunnbröd och jag skulle mer än gärna åka bort och kolla hur det går, har ju inte varit med på tunnbrödbak sen jag var liten. Får se hur jag känner under dagen..

          
                                                    (bilder tagen från goggle.se)

Oj, nu blev detta ett långt inlägg.. Men de kanske var bra eftersom jag inte tror att jag kommer att kunna blogga så mycket mer fram till tentan...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback