Tisdag..


Nu ger jag upp jobbet här framför datorn! Skulle söka massa information till grupparbetet men eftersom min dator inte funkar som den ska så går det inte.. Får se om jag äns kan skriva klart detta inlägg innan den ännu en gång överhettar och stänger av sej själv...

Istället ska jag springa ner på stan och fixa lite saker, har några julklappar kvar men ingen aning om vad jag ska köpa.. Men julklappspapper och snöre går ju iaf att fixa! Så kan jag slå in de få klappar jag har och så är jag redo ifall jag på något mirakulöst sätt kommer något att köpa..

Börjar misstänka att jag har fått feber... Men eftersom jag inte har någon termometer så jag kan kolla det, så är det ju bara att leva i förnekelse och fortsätta dagen som vanligt.. För jag har inte tid att vara sjuk!
De närmsta dagarna är fyllda av skolarbete och allt annat som måste göras denna vecka, för på fredag åker jag och Sara upp till underbara Vickan för att se hur hon bor :D

                                            
                        Vickan, sista dagen(sista minuterna) på jobbet innan hon flyttade..


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Kickan

Välkommen upp! Hör av dig om du har tid att ses en sväng =) Kram!

2010-12-14 @ 17:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback