Torsdag


Seeeeeg morgon! Har inte kommit igång än!
Men nu har jag iaf ätit frukost, ska snart ta en kopp kaffe till och sätta mej vid böckerna..

Senare idag så ska jag TA BILEN(!) och hämta min brorson på skolan..
Tänkte gå, men nu är -20C ute (och ifall de inte blir varmare) så blir det som sagt bilden istället :p
När mamma kommer hem så ska de baka julrån (tror jag de heter), fixade degen igår och nu står den i kylen.. 

                  
             De heter tydligen bara rån... Men sen är de ju till jul vi bakar dem nu :p (bild från google.se)

I förrgår så bakade vi även bröd till jul! Vi har ett speciellt bröd som vi bara gör till jul och jag fick inte äns provsmaka de innan de åkte in i frysen... Men de är ju bara 2-3 veckor kvar tills vi plockar fram det igen, de ska bli sååå gott!

Nu får jag sätta igång ifall jag ska få något gjort!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Helena H

Oj oj... Måste sluta amma innan jul så att jag får äta rån;)

Lycka till med pluggandet!

Kram kram

2010-12-02 @ 10:47:39
Postat av: Malin

Mmm, rullrån, det är en riktigt gammal tradition det.

Hemma hos oss är det papsen som bakar, så det blir mest bara favoriten makalösa och någon till, men de kakorna skulle man kunna föräta sig på =)



Synd att du inte var hemma i helgen, för då hade du blivit bjuden på middag, men så kan det gå ;p

Nu får du se till att lägga ut mer matbilder, sov mycket bättre i natt faktiskt hahaha.

2010-12-02 @ 12:12:27
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback