Trötta dagar


Just nu händer inte så mycket här, vi myser och vilar mest hela dagarna..
Blev sjuk för några dagar sen och min kropp har inte alls återhämtat sej än tyvärr..

Men igår gjorde vi ju en liten utflykt iaf! Vi (jag, bror, brors fru och deras son) åkte upp till min andra bror, därifrån fick vi åka med skotrar till en mysig liten pulkbacke! Grillade korv och gjorde varma mackor över elden.. Men även om vi inte orkade vara ute så länge så var det mysigt att göra något sånt ibland!

  
                                                     Vi sitter och myser framför elden...

Just nu har vi lite besök av mina föräldrars vänner och de sitter just nu och fikar.. Men jag försöker hålla mej därifrån för jag tror inte min mage klarar av kaffe just nu, även om de skulle vara väldigt gott!
Istället sitter jag inne i vardagsrummet och bloggar samtidigt som jag håller lite koll på babyvakten...

Imorgon ska alla åka in till stan så då åker jag nog med, känns som att de är ju lika bra så slipper jag köra in själv på nyårsafton. Kan ju vara skönt att vakna upp hemma och bara ta det lugnt hela dagen och vara pigg på kvällen när det är dags att fira!

Men nu ska jag gå och fixa en kopp te, så för jag se om det hjälper mot mitt kaffesug :p

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback