Baby boooom


Många runt omkring mej har nyss fått barn eller kommer att få det innom en ganska snar framtid!

Veronica ska få sina små änglar till sommaren, hennes svåger ska bli pappa bara månaden innan, min brors vän C har nog redan fått sin lilla ängel om jag förstår skvallret rätt och Johanna ska få sin lilla ängel om någon månad..

Sen har vi även hel del på jobbet förutom Johanna då så ska en av mina kollegor ska bli pappa vilken dag som helst, en annan blev pappa i början av sommaren(tror jag det var) och ännu en kollega kom tillbaka från sin pappaledighet för några månader sen..


Men den viktigaste bäbisen för mej just nu, är faktiskt en liten krabat som föddes den 12 december:


                                                      Min otroligt söta brorson!!



Hoppas på att få träffa honom snart :D


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback