Bowling


Kvällen innan pensionärsfesten blev jag medbjuden på lite bowling..

Har spelat någon gång förut men aldrig riktigt tyckt att det varit så roligt.. Men de har nog varit för det aldrig gått så bra för mej, kanske lyckats få ner någon kägla men oftast så rullarklotet av någon anledning ner i rännan direkt..
Men denna kväll var annorlunda.. Den började som alla andra och allt gick dåligt, men så denna gång hade jag med mej Vickan och hon lärde mej allt jag behövde vet ;) Som ni ser på poängen!


                                     (jag spelade för Helena, för hon kom sent)


De var iaf roligt och nu vet jag hur jag ska göra nästa gång..
Om jag inte har hunnit glömma allt till dess!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback