Hej alla readers!



Har ni saknat mej? Klart ni har, ni kan ju inte leva utan mej! ;p
Jag vaknade inte förrän nuuu, men de är ju inte så konstigt när man är ute och festar hela natten!
Men lixom, vem gör inte då på en lördag? Sitta hemma typ och käka godis?!
NOOT SO ANIMI-STYLE! ;)

Men som sagt var det lördag och jag var ju självklart ute med tjejerna! Vi träffades först hemma hos Sara innan vi drog vidare på någon radom fest med lite radom personer... Helt okej faktiskt..


 Aaahw så sööt jag är! So animi-style!

Synd att alla inte har lika tur som mej, eftersom jag ju så söt när jag är naturlig! Så jag gick faktiskt ut såhär, heeelt osminkad! Men har man bra hy och fina ögon som mej, så behöver man ju inte smink!
  


 Sara babe! Min lilla rocker!


 Malin, så klockren brud asså!


 Aaaaw sweetie!


 Vickan, fuck you too lixom!


 Vi är bara så jälva snygga, eller hur! Nu är vi iaf på väg till fetsen..


 Tjejen som hade festen var som ni ser på tjocken, euuwh!


 Här är lite randoms från festen, som ni set så var Anna Anka även där!



 Aaawh! Cutie!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen..
Vi hörs sen!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malin

HAhaha, du är fan bara bäst asså ;p

Kram från en random brud dårå.

2010-02-21 @ 15:41:58
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/
Postat av: Victoriq

2010-02-21 @ 16:30:19
Postat av: Sara

Hahahaha den var riktigt bra!!! Fortsätt så :)

2010-02-23 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback