Nu funkar det igen!


Mitt internet har som jag skrev tidigare inte fungerat.. Jag har kunnat använda det, men lånt ifrån alla sidor har fungerat och då var det självklart bloggen som inte ville alls! Men nu är jag tillbaka!

Så vad har hänt den senaste veckan...
Temperaturen gick upp i början av veckan och något ovanligt(iaf för mej) hände!! Det blev ett underkylt regn och de i sej är vel inte så ovanligt, men denna gång blev det en frusen ishinna övar allt! Jag vaknade vid 5 på morgonen av att det knastrade ute i köket och när jag gick för att se vad det var så var mina köksfönster nästan helt täckta av is! Det vara bara den övre delen kvar och medans jag stod där och tittade så blev det is även där!
Det låter kanske konstigt och inte så speciellt, med det var iaf för mej otroligt att se!


Försökte ta en bild, men de var svårt

Men jag kan ju säga att de var inte kul att försöka skrapa bilen den dagen!

Annars var det en ganska lugn vecka, jag jobbade och tränade..
I lördag var det inflyttningsfest hos Jossan och innan det åt vi middag hemma hos Sara!
Vi åt den efterlängtade sushin! Som vi gjorde själv, så otroligt gott!
Jossans nya lägenhet är fin och ligger inte allt lågt ifrån mej, så jag hade kryp avstånd hem :P
Men tyvärr så har jag inte vant mej vid att  ha en ny kamera så jag hade inte äns en tanke på att ta med den! Suck! Ska bli bättre, lovar!


Men nu får det vara nog för denna gång!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback