Så där..


Nu när jag har fått det där ur systemet så kan jag ju skriva något lite roligare här..

Förra helgen var jag på temafest! och vad var då temat.... PENSIONÄÄÄR! hahahahaha

Snor lite bilder från vänner eftersom jag helt glömt bort att jag faktiskt köpt en kamera för dessa tillfällen och lämnat den hemma :D

 
Malin (som nog hade den bästa klädseln för kvällen) och Sara...



Karita..


Värdinnan Vickan..


Vickan igen och Helena (i bakgrunden står en tjej som kom lite senare)..


Mathias (Lite dålig bild men jag hittade ingen bättre)...


Patrik...


Jag och leverfläcken (notera även de blå påsarna under ögonen och muschen;p)


Vi spelade även lite BINGO och drack lite likör innan vi drog vidare ut på krogen..

Själv lånade jag lite kläder av Vickan eftersom levefläcken försvann under kvällen plus att papiljotterna kliade så mycket så jag tog ut dem och utan de såg jag inte så "pensionärig" ut..
Men de andra var modiga och gick ut på krogen som pensionärer!

De var en riktigt trevligt och jag fick många roliga skratt under kvällen!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback