Sjuk..


Nu har jag suttit hemma och varit sjuk på tok för länge! De är ju sååååå tråkigt!

Blev förkyld i helgen när jag var hemma en sväng och träffade familjen, de var lite förkylningar på gång hemma.. 
Alla var iaf hemma! Båda bröderna, med båda Helenorna och även båda brorsönerna! :D
Så de blev en god söndagsmiddag, god efterrätt och massa mys!
Jag stannade även hemma lite extra länge på måndagen så han han mysa lite innan jag åkte tillbaka till stan..


Här hänger han, ganska nyvaken, över mammas axel..

På denna bild ser han faktiskt lite rödhårig ut :)
Han är iaf jätte mysig!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: stina

sååååå sött litet troll!!

2010-03-03 @ 11:32:16
URL: http://kalaskula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback