Vet inte varför..


Men jag har ju som ni kanske märkt inte bloggat på över en vecka..
Känner bara inte för det, de är konstigt men sant..
Ibland så tänker jag inte på annat än vad jag ska skriva och andra gånger så glömmer jag nästan bort att bloggen finns...

Men lite är för att jag är less på vissa som läser bloggen, ni är inte allt för många och de flesta av er är absolut välkomna!
Men sen finns de vissa(läs en eller två) som bara spenderar delar av sin fritid med att försöka hitta information om mej, genom min blogg men även genom andras bloggar..
Jag tycker de är lite obehagligt när dom sen kommer och tar upp saker som dom "vet" om mej, vad jag gjort eller vem jag träffat..
Som att jag inte kan lista ut vart de har läst det..
Eller när de ifrågasätter er som kommenterar, vem ni är och varför ni skriver..

- Ni(de obehagliga idioterna) har inte med det att göra! Kan ni inte bara hitta på något bättre att göra med eran fritid?!

Men som ni som faktiskt känner mej privat så står långt ifrån allt här i bloggen! Vilket är lite tråkigt, vill ibland skriva mer men känner att jag inte kan...
Ni som bara läser här får veta lite av vad jag gör på vardagarna, men inte allt..

Jag vet att de är mitt eget val att ha en blogg och jag vet åxå att jag kan begränsa vilka som läser med hjälp av lösenord och så.. Men jag vet ju inte vilka andra som läser och därför så blir det ju svårt, vill inte förlora er läsare som är mer än välkomna här...

De(n) som jag syftar(mest) på i detta inlägg borde fatta vem de(n) är och ni andra:
 TA INTE ÅT ER!


Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback