Årets första helg!


Denna helg tar jag det bara lugnt, i morgon är sista dagen innan jag börjar jobba igen...
De ska bli skönt att komma in i en vardag igen, få ordning på alla rutiner igen.. Man blir ju lätt en förslappad när man inte har så mycket måsten på dagarna.. Vara uppe länge, sov bort halva dagarna, anstränger sej så lite som möjligt och de ända man behöver tänka på är vad man ska äta..
Även om man hittar på något om dagarna så är det ändå inte som att jobba, tycker iaf jag...
Sen så tar jag ju de extra lugnt nu de sista dagarna, så jag är ordentligt utvilad :D

För mej börjar inte de nya året på riktigt förrän den första måndagen, förrän början av vecka 1

Då ska jag vara duktig, då ska jag börja mitt nya, nyttigare och bättre liv... på måndag... ;p

Nu ska jag poppa lite popcorn, fortsätta kolla på Harry Potter och mysa lite för mej själv..
 
Bild från nyårsmiddagen, mysigt!


Kram på er

Kommentarer
Postat av: Mamma

städa och mysa..... låter bra i mammans öron..(typiskt va)

2010-01-03 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback