Halvdag!


I vanliga fall skulle jag ha slutat ungefär nu, men istället har jag varit hemma i fem timmar! Å vad har jag fått gjort, nu när jag har haft så mycket tid?... INGENTING! Eller jo, vilat... Legat i soffan framför tv:n och druckit te!
De är -20C i stan och det har varit -24C vid jobbet..
Sen har jag även hört att de förutspår att de ska bli uppemot -35C (!!!!) torsdag och fredag..
Jag tror inte de kommer bli så mycket utomhusaktiviteter de närmsta dagarna, blir ju bara mer sjuk av att behöva gå ut och sätta mej i den kalla bilen! Jag har varit och handlat, så jag inte ska behöva gå utanför dörren..
Så de jag har planerat för ikväll och i morgon: ATT BLI FRISK! Jag ska göra mitt bästa iaf ;) Ligga inne och dricka massa varmt, få i mej massa c-vitamin och dricka massa vatten så att kroppen får all den hjälp som den behöver för att bli av med förkylningen!


Mer te och halstabletter, förkylningen har inte en chans!!
(den lilla tekannan sitter ihop med en tesil som jag fick av mamma i julklapp, riktigt praktisk!)



Kram på er

Kommentarer
Postat av: Kickan

=( Krya på dig!!!!! KRAM!

2010-01-05 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback