Jaha...


Ja, här händer inte så mycket..

Idag har jag faktiskt varit utanför dörren två ggr! En gång i morse nr jag behövde mjölk till kaffet, de är ju ett måste! En andra gången var när en snäll kollega som åxå är sjuk skulle iväg och handla och var snäll nog att plocka upp mej så jag åxå fick handla lite! De behövdes, så nu har jag mer mackor, apelsiner, apelsinjuice och halstabletter :D
Men förutom de... Har jag bara varit hemma, plockat lite å så.. De ska bli bra, när de blir klart! Men eftersom jag bara orkar hålla på i ca 30 minuter innan jag är helt slut så tar de sin tid :p

Här kommer iaf en bil av den vackra synen som mötte mej igår morse:


Soluppgång!

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback