Lördag..


Jag  var så trött igår när jag kom hem så jag orkade tyvärr inte blogga!

När jag kom hem väntade en lite försenad julklapp på mej, som kommit ända från Seattle! Från mina snälla släktingar som bor där!


Som ni ser har jag redan smygöppnat de, de var en kortlek :p

Dom är ju så söta..


Mamma och pappas present

Idag har jag inte så mycket planerat.. Jag har redan varit på en lång promenad med vovven och även börjat tvätta den stora påsen kläder som jag hade med mej hem..
Förutom de ska jag försöka träffa Veronica lite, om hon hinner innan hon ska bort..
Men annars var det nog inte så mycket mer.. 
Bara ta det lugnt, för ovanlighetens skull ;p

Hoppas alla har en bra lördag!


kram på er

P.S. Jag är OTROLIGT chokladsugen! Bara en vecka kvar..... D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback